راهنمای نصب تصویری, نصب گلس هیدروژلی

راهنمای نصب گلس هیدروژلی

راهنمای نصب گلس هیدروژلی

معرفی محافظ هیدروژل

آموزش نصب محافظ هیدروژل

قبل از نصب هر نوع محافظ صفحه نمایش (گلس) به نکات مهم زیر توجه کنید.

به هیچ عنوان نصب محافظ را روی فرش انجام ندهید زیرا احتمال نشستن گرد و غبار یا کرک فرش بر روی صفحه نمایش و چسبیدن به محافظ صفحه نمایش بسیار زیاد می باشد و موجب  ایجاد حباب میشود .

قبل از نصب با پد مخصوص مرطوب مشکی رنگ و دستمال مخصوص مشکی رنگ داخل بلک پک صفحه نمایش را پاک کنید و به هیچ عنوان از دستمال الکلی استفاده نکنید زیرا برای صفحه نمایش مضر می باشد 

در ابتدا توسط لیبل قرمز رنگ (شماره 1) در پشت محصول  برای آزاد کردن ترمز گلس هیدروژل می باشد لایه سفید رنگ را جدا کنید ، مراقب باشید فقط لیبل قرمز  شماره 1 به همراه پوسته سفید رنگ جدا شود و باقی لایه های محافظ  به همراه آن جدا نشوند . با جدا کردن لایه شماره 1 محافظ هیدروژل آماده نصب می باشد. به کمک ترمز محافظ هیدروژل که با جدا کردن لیبل قرمز رنگ فعال شده محافظ را کامل روی صفحه نمایش تنظیم و ثابت کنید به طوری که محافظ کج نباشد و تمام صفحه نمایش را کامل بپوشاند

از قسمت بالا یا پایین محافظ هیدروژل را  تا کات وسط محافظ  خم کرده و به کمک کارت مخصوص یا به اصطلاح پارو داخل بسته های  بلک پک  ترمز های محافظ  هیدروژل را با حرکت به طرفین  بصورت یکنواخت جدا  کرده و اجازه دهید که لایه اصلی هیدروژل نصب شود .

در مرحله سوم نیمه دیگر محافظ هیدروژل را مانند مرحله قبل به  طور کامل نصب کنید .

در این مرحله محافظ هیدروژل به طور کامل نصب شده و آخرین کاری که باید برای تکمیل نصب انجام شود جدا کردن پوسته شماره دو از روی محافظ هیدروژلی میباشد که توسط برچسب مشکی (شماره 2) به آرامی جدا کنیم .

توجه داشته باشید در محافظ هیدروژلی برای گوشی های اج یا منحنی ،نصب قسمت لبه یا کناره های منحنی پس از جدا کردن لایه دوم از روی گلس انجام میشود.

 هیدروژل محافظ صفحه نمایش از خانواده TPU میباشد که با ساختار ژله ای مانند طراحی و تولید شده. این محصول بیشتر برای صفحه نمایش هایی با گوشه های منحنی یا EDGE و تاشو کاربرد دارد زیرا به علت ساختار ژله ای  به طور کامل تمام صفحه و گوشه های صفحه نمایش منحنی یا کرو را پوشش میدهد و جدا نمیشود.

2 نظر در “راهنمای نصب گلس هیدروژلی

  1. کاما گفت:

    لطفاً حجم ویدیوی راهنما را پایین بیاورید. حدود نیم گیگ در کمتر از پنج دقیقه لود نمیشه!

    1. Hyperglass_GP گفت:

      سلام ، بله حتما انجام میدیم. در اکانت آپارات هایپرگلس هم موجود هست آموزشها و با کیفیتهای دلخواه میتونید ببینید. ممنون که اینجا اطلاع دادید و در وبسایت هم با حجم پایینتر قرار میدیدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *